Post by counriibrevsolan on Mar 6, 2022 10:48:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brawl Stars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brawl Stars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka guld hack ▞▞▞
▞▞▞ Brawl Stars 2022 version ▞▞▞
Jag är spelare sedan starten. Jag gillar spelet eftersom du inte behöver spendera pengar för att utvecklas eller spela vidare som många andra spel. Varje månad kommer en ny uppdatering och det håller spelet intressant. Matchen är okej men det kan vara lite bättre. Att ge 4 start bara av den anledningen att jag ibland har internetproblem när mitt internet är helt okej.
Brawl Stars Action dse
Hur man laddar ner Brawl Stars för PC - Trucos & Descargas
Betala för att vinna. Nedgångssiffrorna är urusla. Såvida du inte är redo att betala massor av kontanter, förvänta dig inte att få många nya bråkare eller någon av prylarna och stjärnkrafterna
Det här är det bästa spelet jag någonsin spelat men jag skulle vilja ha några förändringar 1. Jag skulle vilja om du kunde ta av prylar, stjärnkrafter och prylar 2. När jag spelar med mina mycket höga troféer och jag är på låg nivå fiender är på hög nivå men inte jag och jag förlorar alltid på det förutom att spelet är bra.
Kan bli riktigt orättvist eftersom du uppgraderar karaktärer och du kan använda riktiga pengar för att uppgradera och det är verkligen svårt att få något speciellt för den charechter du vill ha men även med de irriterande bitarna är det fortfarande ganska roligt
Förmodligen ett av de bästa mobilspelen som finns. Det är enkelt roligt, och de uppdaterar varje månad. Jag har spelat i cirka 2 år och det är fortfarande kul.
det är inte jätte bra jag vill att ni ska ta bort battlepass jfjfkfrroffofogoggkffkrkfllfflpfoflflflfnfnflffifkfkfoof och 3till mig lite eller Saning Lite på Jag är inte kär i dig men du kanske inte är det i mig Men jag kan inte prova på Hari potter and the best 3best part och sen kan inte prata för jag ska ut med min mamma är du kär i mig någon gång under dagen så mycket 2mycket the best western union och sen ska vi leka Hänga på i livets slutskede att du inte prata för jag ska ut med en ny
Brawl Stars för iOS (iPhone, iPad) - Ladda ner gratis - Anderbot
A1-Deutsch การศึกษา ull
Spelet är roligt men jag spelade 100 matcher bara för att behöva köpa saloon 8-bitars skin det är en rip off det är inte värt tiden att spela power league du borde kunna få huden gratis
Bra och pro
Det är ett bra spel, ibland kan det vara lite problematiskt och ibland frustrerande. Jag älskar verkligen det här spelet tills jag förlorade mitt konto med fantastiska bråkare som Frank och Tara så. Ja
Jag tar officiellt bort det här spelet. Jag vet att folk har hittat sätt att fuska i det här spelet och den senaste matchen jag spelade bevisade det. Jag spelade omgång 1 av bralloween-utmaningen, mitt lag vinner handfast, tills med ungefär en minut kvar mitt internet sjunker ner till nästan ingenting annat än bara i spelet och jag får den dumma röda wifi-symbolen även om allt är bra för mig. Vi förlorade för att vi bokstavligen inte kunde röra oss. Det här spelet är ett skämt nu om folk kan göra det här. Du får en 3:a för att spelet var bra en gång.
Det var bra spel innan barrle pass
Brawl Stars Action dse
Detta spelet är bättre än fortnite
Stavas är väldigt bra men tycker att man ska kunna välja själv vad man vill skriva i sitt team och inte ha några enstaka val.
Världens bästa spel
Det här spelet är bra på animering och spelarnas synvinkel när det gäller att spela det här spelet, och du kan bli upphetsad när en legendarisk kommer ut ur din megabox. Problemet jag hade med det här spelet är synska matchmaking och etc. Jag får spelare som är under troféer än jag men jag förstår inte underdog och det är därför underdog är värdelöst det spelar roll vad din rang är med en bråkare just idag parade ihop med en rank 25 piper men min piper var precis rank 22 .
Det här spelet är fantastiskt, men snälla gör något med lagspelarna. När jag skulle pressa min darryl till ranking 25, följde teamarna efter mig och dödade mig. Jag var på 736, jag lutade mig till 721 och kan inte trycka till rank 25 på soloshowdown på grund av dem.
Förstår varför jag slutar spela
PLZ BRAWL STARS FIXAR DET SPEL JAG HAR 13K OCH MIN BÄSTA RARITET ÄR EPISK OCH MIN BRODER FICK 2 LEGENDARIER VID 2000 TROPHIES VERKLIGEN?!!! Min ilska är uppe eftersom jag aldrig får NÅGOT
Den här uppdateringen förstörde det. Det finns en poäng med att spela ja; innan uppdateringen var jag maxad och allt. Den här uppdateringen slet det, nu måste jag mala igen efter att ha spenderat otaliga veckor för varje pass. Jag spenderade pengar för att jag älskade spelet. Lägg märke till hur jag sa i preteritum. Vi kunde åtminstone ha börjat med en nivå 10 och ha en växel upplåst. Men på slutnivå 10 betydde verkligen bara att du hade en starpower, nu är det inte det. Jag hatar det, och jag kommer inte spendera mer pengar på det. Jag var inte en stor spenderare
Jag vill inte ge den 5 stjärnor men jag förlorar alltid och jag rasar och den släpar alltid och jag fortsätter att dö och de gör det orättvist. Och de var tvungna att ta ut 10-stjärniga token och 100 polletter för bråklåda och storlåda. så bra att jag till och med fick bråkpasset på connel ruffs. Men nu hjälper det mig inte, det är användbart så jag är ledsen för de som gav det 5 stjärnor, men jag gillar verkligen spelet och jag är glad att bråket är här!
Riktigt bra spel men börjar bli tråkigt behöver fler spelare men jag älskar det fortfarande
Brawl Stars Akcja tmw
Jätte dålig 👎
Jag har spelat det här spelet i två år, så uppenbarligen har det varit ett fantastiskt spel. Men sedan uppdateringen av klubbstriden har spelet för mycket latens. Spellägen som bounty, hot zone och seige är i korta tidsluckor eftersom det finns för många spellägen och av någon anledning har juvelgrepp, bråkboll och showdown permanenta slots. Det känns som att utvecklarna försöker pusha mer innehåll än nödvändigt.
Jag älskar det här spelet. Har spelat i några år nu. Men nu, varje gång jag försöker öppna spelet står det "Uppdatera är tillgängligt" så jag klickar på "Uppdatera" och det skickar mig till playstore och det ger mig inget alternativ att uppdatera så jag installerade om spelet och tänkte... "När du laddar ner spelet kommer säkerligen att installera den senaste versionen." Nej. Behöver uppenbarligen fortfarande uppdateringen. Jag har spenderat över $100 på det här spelet och nu kan jag inte ens öppna det. Tack Devs. Kan ändra min recension om du fixar detta. Kanske.
Jag gillar spelet....men jag har fastnat i den här "Goda nyheterna, det finns en uppdatering"-loop dit jag inte kan spela.....men appen har heller ingen uppdatering. Jag hatar det eftersom jag precis har börjat undersöka Starr Park och till och med kan spela spelet baserat på det.
Detta brukade vara DET BÄSTA spelet på mobilen. Nu är det tyvärr inte det. Den har för mycket lagg. Jag har försökt spela det här spelet på alla typer av enheter. Jag har spelat det på helt nya enheter, jag har spelat det på många olika nätverk, jag har spelat det på höghastighetsnätverk. Ingenting gör skillnad. Fördröjningen finns fortfarande kvar, fortfarande exakt densamma. Den enda slutsatsen är att de har ett allvarligt problem med sina servrar och inte bryr sig om att fixa det. Det här spelet brukade vara en riktig pärla.
Spelet är jätte bra
Brawl Stars Action dse
Brawl Stars, profile picture ... More brawlstars in supercell shop please. 3 år Anmeld. Gấu Hưng, profile picture. Gấu Hưng ... Colt and shelly:action movie
Brawl Stars Action dse
Ganska bh ändå
Bästa spelet jag någonsin spelat
BRA S
Roligt och roliga uppdateringar
Ladda Ner Brawl Stars För Android Av Supercell - 3v3 och Battle Royale.
Jag hatar minus
Är ett bra spel men är bara den nya bråkaren GROM är verkligen omöjlig att besegra jag förlorade många troféer och kunde inte rangordna någon av mina nya bråkare på grund av honom.
Roligt spel. Däremot är spelarpopulationen troligen väldigt låg. Matchmaking tar lång tid och när det hittar folk är de vanligtvis 100-200 troféer olika i rang
Det här spelet är vilt, kaotiskt och den grafiska designen är riktigt cool. Jag älskar den varierande destruktiva kraften hos alla olika typer av bråkare, det är fantastiskt! Supercell är definitivt ett av mina favoritspelsutvecklingsteam, värt att kolla in
Släpar väldigt ofta. Jag har bra fart men det släpar fortfarande. Jag spenderar pengar på det här spelet eftersom det är roligt och utmanande men det kommer hela tiden att släpa. Om en person släpar efter antar jag att det gör att alla andra släpar efter. Finns det något som kan göras?
Den är rolig bra att spela mitt bästa spel
För alla Brawl Stars-fans kan du nu måla din egen hjälte. Det här är mycket lättare än du kunde tro. Zooma in den och slå färgen. Siffrorna på varje del av
Bruh jag försökte få den nya karaktären från utmaningarna och de slog mig ihop med afk-spelare. Slöseri med tid och nu känner jag mig som dodoo, och allt jag behövde var en vinst till. :/ Jag har spelat det här spelet i 2 år och det här är första gången jag kände för att slå sönder min telefon. I övrigt är det ett bra spel. Jag antar att jag bara behöver vänta 7 dagar och öppna bråklådor för att få den nya karaktären. Jag älskar fortfarande det här spelet <3
Bästa spelet någonsin, det finns massor av spellägen och karaktärer. Det är spel för att vinna och har massor av fantastiska spelare.
Jag älskar det här spelet! Har spelat sedan säsong 1 och jag är fortfarande inte uttråkad! Har några bra incitament för att spendera pengar, men inte en lön för att vinna spel, oavsett vad de andra kommentarerna säger. Rekommenderas starkt!