Post by counriibrevsolan on Mar 6, 2022 10:26:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator bron ▞▞▞
▞▞▞ Block Puzzle 2022 version ▞▞▞
Ik heb zoveel plezier dat ik binging!
Verslaafd spel zeker de moeite waard om te downloaden
Verbeter de instellingen. Geen optie voor score reset
Leuk spel!
hoe spelen we tegen tegenstanders is dat mogelijk
Block Puzzle 解謎 ltt
Top om te spelen ...wilde dit niet doen ...en nu ben ik verslavend. Vind het leuk....
Ik wist niet zeker of ik dit spel leuk zou vinden, maar tot mijn verbazing, ik vond het geweldig! De graphics zijn geweldig en het spel is erg verslavend. Als je ergens vastzit in een rij, dan is dit het spel voor jou.
Valse reclame! Snelheidslijnen op schermafbeeldingen suggereren tetris-mechanica, geen blokplaatsingsmechanica.
Ik geniet van dit spel, het is ontspannend en verslavend, maar niet overspoeld met advertenties. Zodra er te veel advertenties zijn, klik ik op verwijderen. Deze game is een van de betere MAAR ik vind het echt niet leuk hoe de nieuwste versie ervoor zorgt dat je alle 3 blokken onderaan het scherm gebruikt voordat er nieuwe worden verzonden. De vorige versie stuurde elke keer dat je er een plaatste een nieuw blok. Dat maakte een VEEL vloeiender en plezieriger spel
Update heeft het voor mij echt verpest. Kan niet voorbij het niveau komen en hulp onderaan het scherm is niet langer beschikbaar. Ik ben bijna aan het verwijderen
Leuk en erg boeiend.. Is het mogelijk dat we de stukjes kunnen roteren zodat ze er beter in passen als je dit binnenkort update?
valt mee
Leuk, onderhoudend, doodt de tijd, net als het echte werk
Ik speel dit spel al meer dan een jaar. Vorige week vroor het. Ik heb het opnieuw geïnstalleerd, maar nu is er een toevoeging na elk niveau. Volledig verwend
Leuk leuk leuk...
Het niet kunnen draaien van stukken haalt het plezier uit het spel.
Serieus teleurgesteld! Het spel stopt zonder reden en als je er weer op terugkomt, is het niet dezelfde lay-out, het is veranderd!
Leuk, uitdagend en geweldig
Het duurt 200 uur voordat een advertentie is geladen om aan het "gelukswiel" te draaien, repareer of verlaat de gamewereld.
Ik waardeer dit spel echt en maganda rin pampa Wala stress 😊
Fijn om te spelen.
Heel eenvoudig spel, geniet van het spel😁😁😁
Je kunt stukken niet vrij roteren zoals in de beschrijving staat. U bent beperkt tot een bepaald aantal rotaties.
Blocks heeft mijn leven op de best mogelijke manier volledig verpest. Ik zou het 10 sterren geven als ik kon ANDERS DAN Ik zou echt willen dat er een manier was om te onthouden waar je was. Mijn telefoon is kapot gegaan en nu MOET IK HELEMAAL OPNIEUW BEGINNEN:( Ik was op niveau 772 NU ben ik terug op 14
Geweldige manier om uit te schakelen en alleen te focussen op wat voor je ligt.
Cool, erg leuk
Het is cool, je mag bouwen met kleurrijke blokken.
Geweldig spel waar je verslaafd aan kunt raken, mijn beste score is ruim boven de 2500! Versla het als je kunt !! Geef het een kans. Je zult het geweldig vinden. Ik ben dol op de nieuwe toevoeging, maar instructies zouden goed zijn om te hebben. Probeer het nieuwe spel, het is geweldig! Beoordeeld op 11.11.21 nog steeds geen instructies of antwoord op deze recensie. Lees je ze eigenlijk wel? Zo niet, wat heeft het voor zin als je ze niet beantwoordt?!
Block Puzzle Dėlionė fmc
Ik vond het leuk om het spel te spelen. Het probleem was toen ik het benodigde geld bereikte om te pinnen, het spel vereiste onmogelijke taken; 7 dagen graven, alle rekwisieten verzamelen (ik heb elke dag gespeeld, eigenlijk meer dan 7 dagen aanmelden, geen registratie van aanmeldingen Ik heb honderden rekwisieten verzameld, geen registratie van verzamelde rekwisieten. Ik kan niet weten of ik vorder. Ik begin te voelen dit spel is oplichterij.
Gewoon een leuk spel.
Ik hou van de combinatie van veel spellen
Ik heb het met veel plezier gespeeld, totdat ze te veel advertenties tegelijk begonnen, één advertentie per keer zou prima zijn geweest, maar 4 advertenties achter elkaar is te veel.
Ik veracht spellen die niet willekeurig zijn, en dit spel biedt geen willekeurige tegels. Het speelt in een voorspelbaar patroon dat het spel zal afsluiten / beëindigen, en ik vermoed dat het op deze manier is gecodeerd voor hogere advertentie-inkomsten. Ik heb de installatie ongedaan gemaakt omdat, nou ja, het is gecodeerd / gemanipuleerd om veel te snel te eindigen en het ontbreekt aan het element van intermitterende versterking (beloning / plezier) om door te gaan met spelen. Het heeft de potentie om een goede game te zijn, maar faalt volledig voor mij.
Leukste ooit!!
Was vroeger dol op het spel. Te veel advertenties en de advertenties zijn smerig en ongepast gedrag. Als mijn nichtjes en neefjes het zouden zien, heeft deze site advertenties die de indruk wekken dat vreemdgaan met een partner oké is of dat gek doen met een partner acceptabel is. Het is niet. Als ze deze advertenties niet controleren, zal ik deze game en alle andere met deze vuiligheid verwijderen
Ik heb echt genoten van dit spel Ik speel het voortdurend
Deze game is de beste game die mensen ooit hebben gemaakt. Ik hou zo veel van deze game, heel erg bedankt en meer
Leuk om te spelen. Goede training voor het geheugen.
Een leuk tijdverdrijfspel. Ik had graag ook mijn gemiddelde score gezien, en niet alleen mijn hoge score. een hoge score is veel "geluk" om de juiste stukken te krijgen, maar een gemiddelde geeft je een indicatie of je beter wordt in hoe je gebruikt wat je krijgt.
Leuker dan de meeste blokpuzzels
vier omdat je heel feel groten stenen of bloken hept groetjes Eline.😏
Geen leuk spel hoor
Na het geven van een 5 * beoordeling aan deze app, begint deze zich plotseling te misdragen. Bij het verliezen van een ronde merkte ik dat wanneer het naar het scherm gaat voor de vrije kans, bij het selecteren van "gratis" het scherm plotseling zwart wordt, waardoor ik de kans ontneemt om naar de toevoeging te luisteren en vervolgens de vrije kans... Het doet dit herhaaldelijk .
niet wat ik dacht dat het was
Ik hou van dit spel. Het wordt nooit saai omdat de "trucs" in elk spel zo gevarieerd zijn. Moeilijke puzzels worden afgewisseld met makkelijke, dus het is niet zo moeilijk dat je gefrustreerd raakt en stopt. Mijn enige klacht zijn de advertenties. Ze zijn veel te lang. Ik zou graag $ 5 betalen voor een advertentievrije versie.
Dit spel is geweldig. Hoe meer je het speelt, het wordt interessanter
Goed spel. Geen aankoop nodig, daarom krijgt het vijf sterren. En de advertenties zijn chill en niet veel.
Soms werkt het niet
Block Puzzle પઝલ hej
Er is een bug in level 1456, we kunnen geen vier-stip-lijn plaatsen omdat er geen ruimte is zoals dat en vanwege die vier-stip-lijn mijn spel meerdere keren over. Ik wil mijn krachten niet gebruiken. En zonder stroom te gebruiken, kunnen we het niveau niet wissen, dus verhelp deze bug. Heel erg bedankt. Ik neem 2 sterren van beoordeling omdat 1 van deze bug en 2e je het niveau zo laat bijwerkt.
トーキング・トムとベンのニュース エンタメ nrko
Het blijft crashen